Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

en ny jofama jacka till i garderoben?

God morgon! Suttit och kollat Vasaloppet i snart 2 timmar, men nu kände jag att jag måste blogga lite. Tog ju massa bilder igår, eftersom att jag ska delta i Jofama tävlingen.  Detta blev mitt bidrag, va tycks?

Jag i min nya Jofama by Kenza nr3 jacka!

Vinnaren ska presenteras nästa vecka på Jofama.blogg.se! Önska mig lycka till! :D

Ska ju till Stockholm

biljetterna

Och jag har fått reda på bra butiker för kläder av en tjej son har bloggen Febbs.se En superbra blogg, om hennes egna mode! Tack för tipsen!

Längrat sååå tills jag ska åka. Vi ska även bo på ett jättefint och mysigt hotell mitt i centrum. De första hotellet vi kolla på som vi skulle ha med hon på SJ sa att det fanns ett annat hotell med mysigare frukostbuffe, så vi tog ju sjävlklart det istället. Men det första hotellet vi kolla på va jättenära till en galleria, det va bara att ta hissen några våningar upp så va man i gallerian, Hade ju varit perfekt ju! ;D

Nu ska jag göra mat, fisk blir det idag. :d



Mina läsares kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-07 @ 13:10:19
Postat av: Nathalie

du är så grymmig snygg! <3

2010-03-08 @ 21:27:52
Postat av: FEBBS

hej sötan!! monki, 200 kr ;)

2010-03-08 @ 23:10:26
URL: http://febbs.se

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0