Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

dag 2 Stockholm

GOD MORGON!  Har sovit underbart gott, sängarna är supersköna och jag har sovit som en prinsessa ;) Har precis ätit frukost och min mage står ut, ja då menar jag STÅR ut.. Jag har så himla mätt och det fanns så himla mycket att välja mellan! Dom fixa till och med gluten-mackor till mig! specialbarn är jag ! ;)

Nu ska vi gå ut och shoppa lite, kameran följer med självklart!

Ha en fin dag, för det ska jag ha! ♥

nyvaken och trött caroline

Mina läsares kommentarer
Postat av: Joakim

såg inte så nyvaken ut heeh!

2010-03-30 @ 17:35:24
URL: http://diabetesmannen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0