Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

18 dagar kvar till storstaden

Hej på er! Ligger nu i sängen och skriver detta inlägg från ipoden. Kollar lite på house, finns ju inget roligar på tvn. Imorgon blir det skola , ganska skönt ändå. Har ju varit ledig sedan helgen. Ska ringa vårdcentralen också, mamma kommer dampa om jag inte gör det. Imorgon är det 18 dagar kvar tills Jag åker till Stockholm. Ska bli sååå himla kul. Har även frågat min barndoms kompis jamina om hon vill med och självklar ville hon det så jag hoppas verkligen att hon åker med !! Nu ska jag sova. God natt :)

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0