Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

1 mars 2010

Tjena bloggen. 2 dagar sedan sist.

Som sagt, i fredags var jag, maja och josefine i uddevalla, Vi började med att hämta josefines körkort ;D sedan körde hon oss till torp, där blev det inget handlat dessvärre, men vi drog oss hemmåt och tog överby istället! Sedan blev det att hämta upp timmy och fixa med ljudet hela kvällen.

Ilördags var det fest, yes, josefine hade 18 års fest. Vi började emd en förfest med mat och spel och mycket dansande. Dessvärre blev det inget danande  senare på kvällen, måste säga att alla va enormt torra, alla bara satt, Trollhättan är en förbannat torr stad. 

Idag är jag ledig, antagligen för att det är risk för snöras och sånt, ganska skön faktiskt, så idag ska jag plugga. har ju ett stort jävla prov på onsdag!

försöker lägga upp bilder från i lördags , men det ser inte ut att fungera, ska nog baka lite istället. fet,fet,fet

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0