Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

vardags blogg = mode blogg?




Nu undar ni säkert , "VAFAN HAR DU GJORT HEEELA DAGAN, DU HAR JU INTE BLOGGAT NÅGOT!!" och det stämmer bra det. Min dag började med att vi i klassen åkte till sjukhuset och var där på studiebesök. Och inte förrens nu har jag fattat vad allt detta gått ut på, och det är så att vi har teknikveckor som innovatum ställer till med för alla gymnasie 2or i . Och för alla som inte vet vad innovatum är så kan jag berätta att det är ett teknikcentrum! Iallafall.. på sjukhuset gick vi in på radiologen ( röntgenavdelningen) och gick och kolla på deras maskiner! Ganska ointressant, men kolla på TTELA. se eller i TTela tidningen så kommer jag nog vara med i tidningen!  Sedan tog vi bussen direkt till innovatum och fick lunch. sedan började vi skreva lite och gjorde lite uppgifter. Ganska tråkigt faktiskt!! Men sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte direkt till stugan gör att hämta farfar som varit där några dagar nu.. Sedan åt vi på  Torp köpcentrum, usch va ointressant detta var, haha! skulle tränat också men det bliev lite sent så vi ska träna imorgon istället.

Jag har förövrigt nästan bestämt att jag ska starta en mer "mode blogg" . Inte för att jag ar på mig supersnygga kläder och har alla kläder i världen och är vågad av mig med kläder och färger, utan för att jag tycker det är kul att köpa och kolla på kläder och sånt! Men jag börjar i början av näst vecka. Jag menar det kanske är tråkigt för er att veta vad jag gör i min vardag?

Just nu sitter jag och dricker mitt rabarber med grädde te och läser i den nya SOLO tidningen, ja jag vet. Jag premuinerar på VR och köper SOLO, men det är kul med lite ombyte och tidningar är kul! Så letade jag upp mitt stjärntecken och så får man välja mellan om man är singel eller upptagen. Så jag läser singel, eftersom jag är det. och det står att jag komemr hamna ibråk med mina vänner.. Kul början på året?! men sedan kommer det bättre och det är att jag kommer flirta nu under våren  och att jag kommer vara så himla passionerad att jag kommer gå över gränsen!  Men.. som jag redan vet så står det också att jag förlåter väldigt lätt och det stämmer! Står även att under sommaren så väntar stora förväntningar, hoppas det är något riktigt bra!
Och ni som är just kräftan som jag är så kommer era och mina kärleksperioder vara mellan januari och april! Och ni som är oxen kan höra av sig, för ni ska tydligen passa ihop med mig som är kräfta ;) nej jag skojja bara!  Eller nej det gjorde jag ju inte, det står ju i horpskopet!

HAHAHA! Maja som är tvilling står det , Du kan vara en riktigt bitch ibland! Stämmer bra det, hon är en bitch, min bitch!

Oj va många rader , ointressanta sådana!

bloggar senare troligtvis!
tog lite dresscode bilder, men jag ville inte lägga ut dom. Rent ut sagt, dom va hemska!


en annan dresscode bild, från hmm .. igår? haha jag vet inte! ser typ skrev ut, kolla benen? haha. jag är inte ko eller hjulbent!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0