Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Vaknade upp i Härryda

Hej! Just nu sitter jaghemma hos Fredrik, blev att vi sov här.. Igår så badade vi, vi kom dit vid 12 och åkte hem vis 4, inte klokt så länge vi var där. Men roligt var det iallafal! Sedan åkte vi hem till Johanna för att göra iordning oss, sedan blev det in till  Vänersborg för att äta på restuaranten Koppar grillen!

Vi tog bilen till Landvetter där vi träffade massa andra killar. Och killar som de är så gillar det att leka med bilar, så vi åkte runt hela Göteborg typ och sedan hamnade vi på en parkeringsplats där de skulle åka runt i cirklar och sånt... Sedan blev det hem till Fredrik och kolla på film, Blev The house bunny  och Robin kom förbi. Och jag kan lova att mina ögon höll på att falla ihop under hela filmen!  Sedan stack robin hem och jag somnade ganska fort, typ vid halv 4! Så nu är jag ganska trött eftersom jag vaknade 9.

Nu ska vi gå in och äta frukost, och Fredriks mamma har bakat glutenfritt bröd som jag kan äta (:


bilder kommer när jag kommit hem vid halv 2.

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0