Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig, även om jag inte kommer tillbaka till dig . citat - håkan hellström

Nu är jag äntligen hemma! Riktigt skönt faktiskt! I fredags när jag var i Göteborg med Johanna och Fredrik hittade jag detta linnet, det kostade bara 49 kr så jag passade på. Det va ju inte det snyggaste men ett linne man kan ha hemma och strosa i!




Det är olika parfym flaskor på , som inte ser detta!

Har inte hittat någon klänning ÄN, men ska till både Överby och Göteborg någon gång nästa vecka. Ska även lämna in mina pumps.


Jag och Fredrik tog lite kort med min data när vi var hemma hos Johanna, vi hade fixat klart oss medans Johanna hade knappt börjat !

Nu ska jag hoppa ner i min säng och kolla på glee och lets dance avsnitt! Sedan blir det nog en film!

Mina läsares kommentarer
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag =)

2010-01-17 @ 15:51:26
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0