Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

18 års fest hos bella!

God morgon , sovit gott? Måste erkänna och säga att jag inte har det. Har drömtmardrömmar i snart en vecka och vaknar helt kallsvettig. Måste gå till något ställe och köpa mig en riktig drömfångare så att jag inte drömmer massa konstigt om nätterna.

Igår så va en del tjejer hod Bella. Vi hade enormt kul och stod först och dansa och sjöng. När fler folk kom så åt vi pizzan som hennes pappa gjort iordning. Tack för att ni köpte glutenfri pizza och godis till mig ♥
Efter pizzan så ville Helena spela twister, vilket vi gjorde. Jag äger ju som sagt på det ! nästan iallafall
När bella öppnade lite presenter fick hon spelat " sanning och konsekvens" . Så det spelade vi och det va jävligt kul. Det va självklart barnförbjudet!
En efter en gick och tillslut var vi bara några tjejer kvar. Vi körde lite "jag har aldrig" och sedan var klockan över 1 och jag, maja, josefine, wo och erica drog oss hem.


josefine, wo maja och erica ♥



josefine och erica♥


wo, maja och helena ♥



maja, helena och bella ♥


nån, linn och fanny



söt erica ♥

har fler bilder och videos, men de får ni se på facebook!



helena visar hur man sätter på en kondom och varför man gör det!


den är är med är spelet får spelet tåla och wo, maja och jenny skulle pussa på oss.



michelle och rebecca kör kycklingdansen,



helena ska dansa sexigt och kör en lapdance framför rebecca.





Nu ska jag sätta mig och plugga lite, blir nog att gå hem till farfar och äta lite oxfile om jag får bestämma, vilket jag får !

hörs senare!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0