Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

god natt

Klockan är redan halv 9 och jag ska gå och lägga mig. Mitt huvud bara dunkar. Jag som bokstavligt talat aldrig har huvudvärk, men nu har jag det tydligen och det är ju inte det roligaste direkt...

Har precis kollat klart andra filmen av Twilight, New Moon ni vet? Riktigt bra faktiskt. Ska kolla på den en annan dag också eftersom att   huvudvärken förstörde det mesta.

Imorgon ska bli så jävla kul. Blir att åka hem till Bella och fira henne . Blir en massa trevliga tjejer där! Blir att överraka Bella med hennes present på eftermiddagen imorgon med, Kommer blir awsome, som zzeta säger !

Får se om det blir skola imorgon, huvudvärken borde väl ha försvunnit tills dess?

Nu ska jag gå och lägga mig, ha det fint. ♥


älskar dig farmor


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0