Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Torp is the real shit

Då var man hemma efter en lång stund med flickorna. Vi hade jätte trevligt och snackade om massa tjejiga saker. Efter 3,5 timmar på Espresso house så fick vi nog och började kolla i affärer istället. Jag fick köpt mig en super söt plånbok för ynka 149 kr.


Ungefär lika "snajsig" som mig minsan.

Lite synd var att Bella inte var med, men Lollo ersatte henne och My var med en sväng.
Så nu sitter jag hemma och äter och ska snart bege mig till Torp. Men jag måste säga att Torp är nog de sämsta stället man kan åka till. Det är litet och fula kläder. Eller ja.. de kläderna jag köpte på torp va snygga!

Jo när vi brudar va inne på Gina tricot så ska självklart snuggingana Maja och Wo ta på sig de fulaste kläderna som finns, och det har jag kort på. Men jag ska ju iväg till Torp så  de bilderna får ni se ikväll när jag kommer hem.

Nej nu ska jag dra mig, vi hörs senare bitches ♥

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0