Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

the party don't stop til' I walk in..

Oj va tiden går fort, redan 20 över 4 och jag sitter i min nattsärk.. Ock mörkt ät det ute också.. Usch vad jag vill ha sommar nu nu nu!!
Just nu håller jag på att húngra igäl, maten står inne i ugnen, blir köttförslimpa med koktpotatis och morot. mmmm så gott!

Jag är så himla trött.. Hur många timmar har jag sovit igentligen? somnade vid halv 4 och vaknade vid 11. 7, 5  timmar ock ändå såhär trött´.. Jag har sovit så himla dåligt de sista dagarna, vet inte varför, jag är ju inte speciellt orolig för något eller.. jaa jag vet inte!

Nu lyssnar jag på Down med Jay Sean.. Jag är helt förälskad i den låten asså! men jag lyssnar på den ungefär 1000 gånger per dag så snart tröttnar jag väl. Eller så blir denna låten som en Håkan Hellströms låt. För håkan tröttnar man aldrig på, Jag lyssnar sällan på hans låtar men dom är fortfarande toppen bra!

Jag tog lite bilder från igår med, men dom blev inte så bra, men lägger ut lite iaf!



På fläskfilen satt det en liten "snopp" på, vi tyckte att maja behöver snopp så hon fick den. Wo lär maja att suga av den, visst är vi barnsliga? Wo ser lite " - åh va gott det ser ut att vara"



den bästa bilden från fyvererierna, men ändå är den dålig!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0