Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

sov gott.

Blev inget med Glee och lets dance avsnitt.. Blev att jag bakade bröd istället. Det blev super gott :D 
Har så himla ont i magen, hade det igår också.. Det måste vara det jag åt på restuaranten igår, den ena sa att det inte var gluten fritt, Men att det gick att göra der gluten fritt. Sen sa servitrisen att allt va glutenfritt, Johanna måste ha fått min tallrik och jag hennes. För fy vad ont det gör, ska ringa imorgon och höra med dom..

Nu ska jag hoppa in och duscha sedan blir det Johan falk filmen och sova. 

Imorohn bloggar jag inte förrens efter 4. Ska antagligen till överby imorgon efter skolan..

God natt allesammans och sov så gott ! ♥


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0