Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

snart iväg till bella !

Snart är det dags. Ska fixa till mig, hitta kläder jag ska ha på mig, sminka mig och platta mitt hår. Sedan ska jag iväg till Bella. Wo hämtar mig , Erica och Maja typ en minut ifrån mig. Så det är najsigt.  Jo ska måla mina naglar med. Vet inte om jag ska ha röda eller  rosa. Blir nog rosa, för det rösa torkar aldrig haha.

Jo va ju på stan idag med Josefine, Bella och Maja för att överraska Bella med hennes present. Det blev en nagel piercing, ja självklart hålet också. Hon blev super glad och vi andra med ! Grattis Bella!♥
(bella i josefines stuga)

Sedan satt vi på Espresso House och fika, blir nog ingen bikinikropp om jag ska börja fika istället för att träna.  Nästa vecka ska jag sätta igång med träningen , det lovar jag mig själv.

Nu ska jag fixa mig, 2 timmar kvar tills jag ska dra. Blir KANSKE en outfit med.

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0