Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

snart 10!

God morgon 7 sovare. Jag gick upp vid 7 faktiskt.. jaja. Idag så hade jag ganska stressigt hemma, började inte äta frukost för ens vid halv 8. Kom bara någon minut försent, så det är lungt! Skulle skrivit igår, MEN min dator ville inte fungera, mest va det internetest  fel, det av det som förstörde allt. Var iallafall på Torp igår. Ska visa upp kläderna jag köpte när jag kommer hem vid halv 5. Vid kvart i 6 blir det att ta gardasil sprutan som inte togs i torsdags.  För övrigt är gan ganska trött och mina ögon stängt ner vilken sekund som helst. Hur ka jag klara av att gå i skolan ända tills 4?

Just nu sitter jag i skolan, ska snart redovisa om viktnedgång och huvudvärk, inte världens roligaste ! Men det funkar. Imorgon är det studiedag och jag ska vara med mina bitcha Maja, Josefine och Bella! Lovely.

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0