Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

snabbt till skolan!

God morgon allesammans!
Sovit gott? det har jag gjort! Men imorses var jag väldigt trött och snozza i 30 min ! härligt!

Börjar om 20 min , ska väl gå alldeles snart. Men kände att jag var tvungen att skriva lite bara!  Och kolla mina dagliga bloggar! Ska leta lite klänningar på nelly och se om jag hittar någon fin. Ska ju antagligen på fest nästa lördag. fan så gött! nej nu måste jag dra, blev iaf några meningar!
skriver mer när jag kommit hem och så, ska nog träna direkt efter skolan så jag bloggar vid 6 ! puss!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0