Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

puma.

Snart är klockan 9, då det ska börja en film på 4an, Paradiset. Den är säkert dåligt, men ska ändå sitta och sitta på den. Min förkyllding blir bara sämre och mina läppar är super uttorkade. Har fjortis salvan, elelr barn rumpesalvan , idomin på läppana, ska visst vara bra!  Har även tagit en C-vitamin, måste bli frisk!
Imorgon morgon kommer tapeseraren, ska även ner på stan då. Det är marknad , men det är inte det viktigaste. Ska kolla in affärerna och se om jag kan hitta något att ha på mig, har typ inga kläder i min garderob, och det är absolut sant! Men jag behöver ju spara mina pengar? åh! nej, kläder är viktigare. Tänker faktiskt inte gå i 1 års gamla kläder!

har kollat på Chihuahuar idag på internet, och såg massa underbart söta hundar!  och jag vet att jag kommer kunna ta hand om en, med lite tjat så går nog farfar med på det och jag blir en hundägare. Inom detta år iaf!
har även funderat på en mops, en sådan som jag har visat er i tidigare inlägg. Min pappas kusin har en sådan och den är ju bara för söt! Även kollat lite nakenkatter, hade ingen aning om att dom va så dyra som 10.000 kr och uppåt. Men dom är ju hur söta som hellst. Och jag bor ju fortfarande hemma och mamma hatar hår överallt, då hade ju en nakenkatt passat ypperligt!

Skulle stoppa in en cd-skiva i datorn förut, men det gick inte. har tydligen ingen cd grejs på denna datorn! knepigt!

Ska ju börja att ta pumps på mig oftare, som ett litet nyårslöfte, så jag tänkte ha det imorgon! Ner till stan, får ta med mig Josefine så kan vi se ut som bambi på hal is ihop! haha!

oj nu har filmen börjat. God natt detta är nog mitt sista inlägg för idag!

en osminkad skönhet..



Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0