Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

På lördag är det fest.. som det heter!

God eftermiddag!

Har slutat skolan och precis duschat och lagt på en ler-ansiktsmask. Välbehövligt som Fasten nyss sa! Kände min faktigt frächare när jag tagit den. Tagit på mig ett lager med Face Stockholms marcara. Har både nagellack, läppbalsam och mascara i det märket!

Mamma kom nyss hem och snart ska hon göra mat! mumma, blir kyckling , pommes och sås! Måste baar hinna äta inna  jag ska ta tåget till Göteborg.  Har ni märkt hur mycket jag är i Göteborg förresten. Mycket trevligare stad än Trollhättan vill jag lova!

Ska bara snabbt och köpa en sommarklänning, sedan ska jag hem direkt!




Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0