Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

1 januari 2010!

Igår var så himla bra! Kom till Wo vid circus 4  och då började vi att göra oss iordning, sminka, fixa hår och ta på oss. Juste ja, vi får ju inte glömma maten!! Vi hade treätters middag, förrätt, varmrätt och efterrätt. Förrätten bestod av stekta hallomi med roccola , det va jätte gott! Maja och Wo stod för förrätten! Dom ville hålla det hemligt om vad det blev för något, men det blev ju lyckat!  Sedan  blev det varmrätt, som jag Josefine och Erica stod för. Det blev helstekt fläskfile med potatis och rotfrukter i ugnenen ! Väldigt väldigt gott!  Men nu var vi så himla mätta så vi, satt och körde " jag har aldrig" , spela wii och körde ett spel som jag inte kommer ig¨r vad det heter men, det är typ som "med andra ord" .
Sedan var vi klara för efterrätten som var en after eigth mousse, så gott var det, men alla var ju så mätta! Men det gick ner!
 Vid ciircus 9 halv 10 kommer orscar, bulle och johannes tror jag han hette om jag inte minns fel. Men han träffa vi aldrigg, han satt på toan och spydde och sov hela tiden..

Gick ner 10 min innan 12 slaget.  Kollade på de trågiga fyverkirier , är inte så förtjust i sånt. Visst är det fint, men aa.! Gick sedan vidare till Swania, tappade bort alla, men jag och Erica höll ihop! Sedan på något sätt kom jag in på swania, utan att ha betalat. Smart är ju det man ska vara! Men det va så jävla tråkigt där inne, fula människor och en som hade tagit något i drogväg. DU VA RÖDSPRÄNGD I ÖGONEN!! Hoppas hon läser min blogg..

Gick och tog en pommes med kebabsås, med erica och lollo som är josefines syster. Där träffade vi på fasten, michael och linus. Tror inte det va någon mer. Men gott va det verkligen! Gick vidare till stan för att leta reda på josefine, hittade henne snabbt bland killarna. Finns inte så mycket mer att säga, vi va i stan väldigt länge, tappade bort Maja som skulle sova hos mig, men gick hem utan maja och somnade å en gång nör jag kom hem! 

Detta har varit det sämsta året som jag har levt. Året började med att jag blev sviken och det  slutade med att människan jag stod närmast gick bort.  Det bästa med detta året är att jag har träffat så underbara personer, och där står Josefine längst upp på listan. Hon är  värd att hylla!

nu kommer lite videosar ifrån igår. titta och njut!



skir ner dig Amir, vi är britney!



Maja rockar rockringar på wii och slår rekord!



wo, maja och erica gåt catwalk! erica är gjord för att vara modell!

KOMMER FLER!!

Nu ska jag gå och äta frukost och klockan är halv 2!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0