Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

NU BÄR DET AV..

..till Göteborg, tro det eller ej, men jag ska dit med min kusin! Känns lite knepigt efter som att jag inte träffat henne på säkert snart 2 år!  Ska möta upp Vanessa på stationen också, men hon ska bara åkta tåg med oss, sen skiljs vi av! Jag och min kusin ska leta upp en klänning till mig, vet inte om hon ska köpa någon men jag ska iaf det. Om jag hittar något, jag är ganska kräsen när det gäller kläder!  Sedan ska jag köpa en present. Det är så att nästa helg så fyller Fredrik år, ( mitt ex) , och så ska han ha en fest. Så jag måste ju köpa något och klä upp mig fint!

Så nu ska jag bara äta och vänta tills tåget går halv 5!  Sen får vi se vad som händer i kväll, är ju lets dance och det får man ju inte missa!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0