Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

no more need you more then I




Hej! Äntligen hemma.. igen!  Varit på stan lite, fikade även. Men ta det lugnt, jag ska träna idag så den fikan försvinner snart ;) Sedan var jag bara tyvungen att köpa ett snyggt bälte jag såg på Gina, ett midjebälte lättare sagt!
Det var ett brunt flätat bälte! snyggt, snyggt!

Imorgon ska vi i klassen till NÄL, ( ett sjukhus, för er som inte vet). Vi ska typ på studiebesök och lite sånt. haha jag hänger inte med något så vet inte riktigt vad vi ska göra ! Men men.. Jag letar fortfarande vinterjacka, fryser som tusan i min röda fjortisjacka! Det är faktiskt ganska pinsamt att gå i den ;O

Kollade i HM katalogen i morses och jag ska beställa en jättefin bikini! det kommer gå på 100 kr. Och hur billigt ät inte det för en bikini? HUR BILLIGT SOM HELST! Men jag kommer inte sluta använda min rosa bikini som jag köpte förra året, för den är super söt elle hur? Men jag ska nog ha den i brun, den var finare i brun . Och jag har redan en rosa bikini!




Fick även syn på dessa? Snygga till sommaren ju!




Mina läsares kommentarer
Postat av: CHRJ

Riktigt snygga till sommaren! =)

2010-01-12 @ 21:44:33
URL: http://chrj.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0