Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

LET'S DANCE!

ÅHHHH jag är typ .. aa jag FÖRvet inte. Men kollar på Let's dance, och hon är ju bara  FÖR snygg! Åhh. avundsjuk på hennes hår och kropp. Att gå så bra i pumps skulle jag med vilja göra! Nej, detta programmet ska följas så länge hon är med!



Fick tillbaka min mobil och på mobilen så var det e liten papp som det stod " Det är så skönt att vara hemma. Har verkligen saknat dig"  Gulligt tyckte jag, undrar om det va reperatören eller mobilen som hade saknat mig?! Ingen jacka hittades, men en tröja och en cardigan tror jag dom heter, hittade jag!

Just nu sitter jag och äter godis, åh så gott det är. Specielt en gång i månaden för oss tjejer! Men aa, det är inte det bästa när man vill få bort det som man inte vill ha!!

Imorogn, HOPPAS jag att det blir IKEA! Det finns så himla mycket man vill ha! Sen blir det att gå in på media markt och FÖRHOPPPNINGSVIS köpa en iPod och hödtaare till min dator!  Men det är ju inte så säkert än!

Ska iallafall träna, vilket som! Allt godis ska försvinna och jag ska bli slank!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0