Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

klart!

Det blev inte så mycket blondare, men lite och det är perfekt. Får se hur det ser ut på morgonen då det är riktigt tort! Lägger in bild imorgon på hur det blev eftersom det inte ser ut att va någon skillnad nu.
Men nu ska jag göra mig iordning för läggdags, dvs borsta tänderna och smörja in mig! Åker vid halv 9 imorogn, det är då jag och farfar tar bussen. Mobilen har jag med mig, fulladdad, så det är bara smsa eller ringa mig! Ska se om jag hittar en iPod med, är faktiskt ganska sugen på en sådan!

Nej, nu börjar jag gäspa alldeler för mycket, ska sova med mina gosenallar ( mirandanallar) GOD NATT!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0