Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

just live your life!

Åh jag glömde mitt internett hemma, så därför har jag inte kunnat blogga hos min mormor! Vi gjorde inte så mycket, åt macka sedan tårta! Inte mycket mer att säga om det.. handlade på hemvägen , köpte en väska, fast jag funderar på¨att ha den som sminkväska! Smart va?

Ska börja packa lite förimorgon och bestämma vad jag ska ha på mig nu redan i förväg, så kan jag sova en stund längre imorgon. Ska göra en liten tripp med min farfar, vi ska först till Skövde där jagva mycket som barn eftersom farmor och farfar har bott där hela deras liv och jag har varit mycket där! Sedan ska vi vidare till Göteborg och kolla lite. Vi ska också försöka hitta en jacka till mig eftersom min jacka är så tunn. Datan hänger inte med imorogn, så jag får se om jag hinner göra ett litet koet inlägg på morgonen. Men annars ska jag göra det på kvällen när jag kommer hem!

Jag har blivit tokkär i låten tik tok med ke$ha! Så bra är den! Och jag är avunsjuk på Lady Gaga, hon är för snygg den bruden asså!!


väskan som förmodligen ska bli en sminkväska!







grym partylåt!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0