Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

Josefine är på väg..

hit. Hon har tränat och deras vatten har frysit, så hon ska komma hit och duscha haha!! Sedan kommer Maja också, sedan så åker vi nog hem till Maja. Ingen som vet, och absolut inte jag! Funderar på om jag ska göra mig iordning lite. Men varken josefine eller maja kommer vara iordning gjorda, så frågan är om jag ska eller inte!! Äh, jag struntar nog idet. De är ju dom personerna som sett mig mest som jag är utan något, jag menar smink. Inte naken!

Just nu håller jag på att göra iordning mitt rum, vet inte hur jag ska göra med möbleringen! Flyttar runt allt, men inget ser bra ut! Har inte heller uppe några gardiner, dum som jag är ibalnd så spacklade jag över dom, och vi har ingen slagborr, som man måste ta till våra vägger! ( De är gjorda av någon konstigt , kanske sement? ) Jaja! Vi ska iallafall snart köpa en slagborr så att allt kan komma upp på väggarna! Ska hitta 5 kort också, har en tavla som man ska sätta in fotton . Och jag måste hitta bilder att sätta in i ramarna! 


nu är både josefine och maja här. puss!!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0