Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

JAG BLEV UTMANAD!

Jag har blivit utmanad av Beatrice

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?

Jag var då 7 år och jag va säkert hemma !

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
Jag var säkert med mitt ex!

FEM SNACKS DU GILLAR
1. chocklad
2. sura saker
3. glass
4. daimtårta
5. varma päron med riven choklad och glass

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
oj, jag kan typ de flesta sånger utantill. Om inte så lär jag mig sångerna på en sekund.

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
1. Köpa en lägenhet ( vill inte ha hus om jag bor själv)
2. Resa till olika länder och ta mig mig mina vänner
3. Köpa en hund, bil och ett hus utomlands!
4. Bli känd och gå på kändisfester!
5. skaffa en engen kock och städerska!

FEM DÅLIGA VANOR
1. Gör läxorna i sista minuten
2. tränar för lite, är nog bara lat!
3. träffar alldeles för lite människor
4. blir lätt sur för småsaker
5. Struntar i saker som är viktiga

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
1. Vara ute och handla nya saker!
2. Vara med människor jag tycker om
3. Blogga!
4. Skratta tills man får ont i magen och kinderna!
5. mysa!

FEM SAKER DU ALDRIG SKULL KLÄ DIG I ELLER KÖPA
1. stövlar!
2. Löshår som syns!
3. mjukisbyxor i skolan
4. små solglasögon
5. mössa ( passar inte i det)
(det var svårt)

FAVORITLEKSAKER
1. Datorn
2. tv:n
3. mobilen
4. smycken
5. kameran

Utmanar alla som vill!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0