Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

jag är så heeet så het , kan ingen svalka mig?

Har kommit hem för en stund sedan, vi var ju på innovatum och lyssnade på Per Mauritzon. Han pratade om rättigheter mellan tjejer och killar och sånt. Ja men det var iaf hur intressant som helst!

Men så Sen när det va klart så skulle alla ta bussen, utom jag. Så jag gick hem och åt och lite sånt. Jag menar, helsre det än att äta fiskpudding i skolan.. Och nu har jag ätit upp mina pannkaker, såå himla gott var det! Och nu ska jag fixa mig lite till och gå till skolan! Min cykel är hos farfar, men imorgon får jag tillbaka den :D

nej nu ska jag till skolan!

jag är fått , jag är så heeeet så het , kan ingen svalak mig, aldrig att jag klara det här så het så het... lalala, på hjärnan. Det är kenzas och tyras fel  haha, deras videosar asså!

Mina läsares kommentarer
Postat av: Tobias

tack, vad glad jag blir :)



Du får ha en bra dag!

2010-01-12 @ 12:23:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0