Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

I follow you until you love me

God morgon på er som precis har vaknat. Själ har jag hunnit med att idrotta och ha samhällskunskap och äta.

Blir nog att köpa skor och skinnjacka idag. DEt är så jävla snyggt och det sklle passa så bra på mig, vilket det gör. Blir kanke att köpa hALLONFÄRGADE converse. Kenza hade köpt ett par sådana och blev direkt förälskad i dom. Eller så blir det att par låga converse i vitt. Har inte bestämt mig än, får se vad som finns lixom.

Denna låten måste bara vara månadens låt. Egentligen skulle jag vilja skriva årslåt men jag vet att när jag lyssnat på en låt förmånga gånger så tröttnar jag på den. Men den är å jävlans bra så det är inte klokt!
och hon är ju så jävla snygg med!



Idag ska vi fira Bella, blir väl framåt 7 vi ska dit . Ska nog ha mina nya skor, passa nof till de kläder jag ska ha! Kommer bli "the black girl" . Men det är najs.


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0