Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

HOPPSAN!

Nu är jag tillbaka igen! Igår hade jag ingen chans att  hinna skiva, jo på vellen vid 23, men då ville jag bara sova, inte skriva!

Igår så va jag först i skolan, sedan på studiebesök! SEdan snabbt hem, väldigt snabbt. Åt på mindre än 5 min, usch va ont i magen jag hade efter det. Sedan tog jag tåger 16.11 . Jag var hemma 15.55, så ni kan ju gissa vad jag fick skynda mig till tåget!! I Göteborg mötte jag upp Fredrik, hittade tyvärr ingen klänning men en söt tröja och ett halsband. Vid 15 8 skulle tåget gå, men de gick inte förens vid 21 över 8. Så vahemma strax efter 9. Sedan åt, duscha och sen somnade jag ! Jo juste ja, jag hittade en jättesöt klänning på Zara, reapriset var 130 kr. Men köpte den aldrig, så nu ångrade jag mig, så nu måste jag tillbaka och köpa den! tyvärr har jag inga pengar egentligen. Men en sådan fin och billig klänning måste man ju bara ha!

Idag så har vi dansat, alla åk 2 i Trollhättan gjorde detta. Det va bara sååå himla kul! Jag hansade inte med någon dåligt eller som luktade äckligt, som några andra fick göra haha! En i min klass dansade med en tjej som luktade så mycket vitlök att han sa att hon fick dansa med någon annan ! snällt ?!
Nu väntaa jag på att klockan ska bli 4 så jag kan gå och ta min 2a gardasil spruta! Så nervös är jag! :O
Sedan blir det överby som gäller, ska leta efter en present och kanske ett par leggings!




hatar att le och visa tänder.. blir därför ett svart sträck över munnen



närbild på mitt halsband, det är ett hjärta, en diamant och ett kula  på! super fint!

Mina läsares kommentarer
Postat av: Ellenor

Hej :]



Om du går in på kategorin tävlingar i min blogg så kan du få svar på din fråga :] Alla tävlingsregler står där.



Men nej, tävlingen är inte avslutad. Den avslutas varje såndag, och börjar igen på måndagar, alltså har man chans en gång i veckan och vinna ju mer man sprider runt tävlinge osv.. :D

2010-01-21 @ 17:07:15
URL: http://lipsticksex.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0