Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

HEMMA!

Åhh, va dum jag är ibland asså! medans jag tog lite cambilder så råkade jag radera mitt överlånga inlägg!! Men jag måste göra er besvikna och säga att jag faktiskt inte tänker skriva om allt igen. kommer ta det lite kort.
Men varken i skövde eller göteborg så hittade jag ingen jacka som jag gillade. Hittade en, men den kostade 4000 kr och det vill jag inte  lägga ut på en jacka! Ska tappert leta vidare efter en annan! Hittade istället ett svat vanlig linne, mitt svarta ärr sönder , så det va bara tvunget att köpa ett nytt!

Imorgon ska jag vara med Maja, vi ska träffas efter hon har tränat på morgonen. Men vi ska bara träffas en stund eftersom att hon ska på kalsas  senare!

Nu kurrar min mage efter mat, ska käka lite kvällsmat och läsa min nya vecko revyn som kom på posten i dag. premunation på vr är grjejen ! Är lite trött  på att Kissie, IGEN är ¨på deras omslag. Hon är bara för mycket och .. usch!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0