Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

GOD NATT och sov gott

Nu ska jag gå och lägga mig och försöka somna.. Jag och mamma kollade på en läskig film nyss, the stepfather , den borde ni se. Den var lagom läskig och man blir ju lite lätt irriterad när man vill att dom ska ringa polisen fast dom inte göra det. haha men det är väl meningen att det ska vara så antar jag. Men nu ligger jag i min säng och mitt hjärta håller på att varva ner. Hjärtat bultade som tusan förut!

Nej nu ska jag sova, börjar 8.15 imorgon och slutar 16.00 . Någon av dagarna åker jag nog till Göteborg och letar klänning igen. Och ska även ringa så att  jag kan få bada med min syster på vattenpalatset. Va ju där i helgen, men det var så kul att jag vill dit igen.




snygga skor va? De är från HM och är ett perfekt val till sommaren, kanske tillsammans med en lång klänning eller bara shorts?



GOD NATT!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0