Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

god morgon!

Just nu ligger jag i sängen, vaknade precis. Har vaknat flera gånger i natt. Bara inte mina sömnproblem kommer tillbaka. Vögrara att äta massa tabletter igen. Är säkert bara orolig gör något , men vad.. det vet jag inte!

Iallafall.. är något konstigt på tvn, men gansla kul! Ska snat gå och äta frukost, men är inte så hungrig än!
 Idag kommer jag nog inte hller sitta så himla mycket vid datorn, har lite annat att göra, som att vara med Maja, ska kolla på en spegel till hennes rum! Sedan måste jag hem och städa, har inte riktigt börjar med det än! Och imorgon kommer han och ska tapesera mitt rum,  då  måste allt vara borta! ALLT!

nej nu ska jag äta, hör av mig sedan!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0