Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

God morgon.. eller god eftermiddag menar jag!

Jag sover så länge nu för tiden, jag brukar alltid annars vara vaken med tuppen,. och vaken med tupen menar jag med 9. Nu vaknar jag typ 11 och ligger kvar i sängen i en timma innan jag går upp!  Idag när jag låg kvar i sängen den där timmen så tänkte jag : faan va bra det är med snö, och att det är minus grader och att dtet snöra. Visserligen gillar jag snö sådär mycket,  inte så jättemycket alltså, men bätre snö än regn . För om det hade varit plusgrader hade det inte snöat utan regnat. Och jag gillar verkligen inte regn, det är så himla tråkigt och inte ens fint. Snö är ju fint, faktiskt.

Imorgon fyller min morbror 21 år, shit va han börjar bli gammal. Jag menar det va inte längesen han va som jag är nu, 17 år! Knepigt! Jag och min mamma ska iallafall ner på stan en sväng och köpa present till honom, eller så ska vi till överby imorgon. Men det blir nog idag. Hoppas jag iaf. Vet inte vad jag ska göra annars!
 Jo jag ska städa!! Det ska jag göra idag. Måste ta igen mig från idag, låg bara i sängen hela dagen igår, visserligen gick jag till köket och tillbaka till mitt rum för att äta frukost och middad, kvällsmaten åt jag i mitt rum. Kollade även en liten stund på casper de snälla lilla spöket haha..

På måndag eller tisdag så kommer tapesern och ska ja, tapersera om mitt rum! äntligen!
Men jag gillarr egentligen mina tapeter, men dom är lite tråkiga, de är typ  grön beige randiga. De jag inte gillar är hålen i väggen! Men nu ska det bli vitt och fint , fondväggen är också vit fast med runda ringar på om jag inte minns fel. Lovar att det ska bli en före och efter bild!

Nu ska jag duscha och frächa upp mig, för det behövs verkligen, är så sliten!

hahaha, vet inte om jag någonsin kommer tröttna på denhär låten.. Fick en bok av maja i julklapp," Världens bästa dance moves... någonsin! " Och då hittade vi denna dansen i boken, vi skratta så vi låg dubbelt och lärde Josefine och Bella dansen. Och nu hittade jag den på youtube. Se och lär!



Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0