Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

god morgon

God morgon! Har precis ätit frukost här med farfar. Super gott må jag säga. Har precis målat naglarna, gillar inte att gå utan nagellack helt enkelt. Och just nu är jag inne i en period med rött nagellack, tycket det är snyggt och elegant! Igår skrev jag inte så mycket, jag var alldeles för upptagen med att sitta framför brasan med en kopp varm choklad. Kan lova att det kändes som om ansiktet bara smälte , bara för att det va så varmt!
    Sedan fick jag för mig att jag hade halsfluss, hade det mycket som barn och därför känns det som om att jag har det varje gång jag har ont i halsen. Men nu så tror jag faktiskt det. jag kan känna  mina halsmandlar och dom är stora!

Just nu är det skidor på tv, vilket jag tycker om . Det är det änsa OS jag gillar. Friidrotts OS intresserar mig inte ett dugg, det är ju då man vill vara ute?! 

Idag ska jag beställa min bikini från H&M , blir den korall färgade! Den va väldigt snygg!

Jag skriver mer sen och lägger även upp ett snyggt plagg!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0