Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

God morgon !

Har nästan precis vaknat upp hos  min kusin! Blev lite ändarade planer igår.  Egentligen skulle jag direkt hem efter jag varit i göteborg, MEN Fredrik åkte med mig och johanna till trollhättan och vi skulle egentligen bowlat, men vi åkte runt lite på Överby parkeringen istället.  Kul , men läskigt, kändes som att bilden skulle åka över. Spelade in ett videoklipp, men det visar jag när jag är hemma igen. Sen åkte vi hem till mig och jag hämtade mina saker. Sedan gick vi och la oss och nu ska vi åka och bada! Jag i min rosa bikini ;) Tar med mig kameran, men inte säkert att jag tar några bilder. Efter badet blir det överby, hittade aldrig någon kläning igår. Och sedan åker jag med fredrik till Göteborg igen, Ska kolla runt mer på klänning om jag inte hittar någen.

Nej nu måste vi åka, dom tjatar på mig, för att vi ska åka!

Hörs senare ♥

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0