Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

god morgon!

Äter lite frukost, blir gröt och te. Om ca 50 minuer ska jag gå, och jag har gjort allt halvvägs., Sminkar mig halvvägs, tagit på mig halvvägs , gjort iordning håret halvvägs, och ätit frukost.. halvvägs. Ska leta efter mina örhängen och min ring också! Så jag har en del att göra inna jag ska gå. Ja ni hörde rätt, eller såg lättare sagt. Jag ska gå till skolan, det tar bara 13 min att gå. Att cykla tar det 4, men vill inte riskera någon risk med att ramla av cykeln. Det vore ju fint första dagen, komma med massa sår överallt och skrapsår!

Kan ju också meddela att det kommer bli 2 dm snö mer i veckan, alltså 20 cm! Usch och fy säger jag!







Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0