Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

...

Nu är jag i skolan, vi har haft idrott, som var hur kul som helst! Först dansa vi och sedan någon bollsport! Det va kul iallafall! Sedan var det sammhällskunskap, vilket inte jag tycker är så kul!

Idag ska jag hämta min mobil som har varit på lagning, är redan trött på mobilen jag fick i julklapp av mitt ex! Men den va bra att ha nu när jag inte hade någon annan mobil! Dessutom fanns det snake på , som är kul när man har tråkigt!

Ska även kolla på en jacka till mig, men får väl se om jag hittar någon, det är ju inte helt säket! Men vill ha någon riktigt varm iallafall! Sedan ska vi skjutsa farfar till sommarstugan, han ska vara där ett tag och greja lite. Och om några dagar ska vi hämta honom igen. På kvällen ska jag träna, och det ska bli skönt! Måste faktiskt få en snygg bikinikropp till sommaren, vilket jag inte hade förra året!! 

Lite tråkigt att jag inte lagt in bilder på senaste, men det kommer! Bara så ni vet! Och Jag kommer inte blogga förens jag kommer hem, datan är urladdad och vi ska åka direkt när jag kommer hem. jag vet, det är sorgligt!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0