Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

tränat, ätit, shoppa!

Har precis kommit hem från träningen och massagen! Tränade på som tusan i dag, jag har börjat köra maskiner så att jag får armmuskler, och faktum är att jag verkligen börjar känna av att jag får muskler! HELT otroligt! Gäddhänget är det som ska bort nu! Men det var hur skönt som helst iallafall! Efter det gick jag till ett massörställe och fick helkroppsmassage, hur skönt som helst var det och välbehövligt! Nu ska jag äta och sedan åka till Överby och kolla på kläder!

Har blivit fast i serien Glee, hur bra som helst. Sitter och lyssnar på deras låtar på mitt spotify nu! 

Nej nu måste jag hoppa in i duschen, ja bokstavligt hoppa, sedan ska jag som sagt till överby!
Ikväll blir det att träffa Maja och Josefine för hoppningsvis! Ska bli superduper!
Idag firar även jag och Josefine ett år och 9 dagar! gratis till oss ;) <3


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0