Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

mat, mat mat

Hemma från stan nu, det va stängt! Alltihopa, eller ja.. det var bara mataffären och Åhlens som var öppet! Åh så tråkigt jag som va så sugen på att köpa något! Men det får kanske bli imorgon istället? Vem vet!

Imorogn börjar jag skolan, enligt schmat så ska vi börja kvart över 8 och ha samhäll i 1,5 h och sedan en håltimma på 3 timmar och sedan ska vi ha männinskan och kulturellt i 1,5 timmar! Åh så tråkigt! Hoppas vi inte har det så, skulle vara tråkigt eftersom det är den första dagen lixom!  Jag menar man är ju så slö efter att man varait ledig några veckor och inte gjort något alls! Men ska fråga en i min klass om det är så, jag är tyvärr inte så ordningsam , vilket jag skulle vilja vara!

Oj , glömde bort att jag blogga, haha!

Just nu håller jag på och gör mat! Är super hungrig! Men jag äter typ hela tiden, lika bra att lägga på sig lite. Men bara lite, Maja säger ju att jag är fet :O Men jag tror hon skojjar, eller?

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0