Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

goten morgen ?

Hmm, fick en kommentar från en anonym om att jag ska prioretera folk. Men skulle bara säga att det gör jag, jag prioretarar de som betyder mycket för mig, de som ställer upp för mig och de som gillar mig för den jag är.

från de dystra till det glada. Eller ja, glada och glada. Stannar hemma från skolan idag, min mage mår inte så bra. Så nu sitter jag och äter min frukost som består av ett stekt ägg, ett nybakat bröd med ost och en stor kopp jordgubbste. Oj får inte glömma apelsinen som består av massa c-vitaminer och självklart så tar jag en vitamintablett.  Efter min frukost så ska jag gör mig iordning och plugga lite matte, om det går! Annars ska jag se om jag kan ta mig till farfar och hjälpa han att skriva räkningar och tjäna lite pengar ;D

Vaknade upp med att det står " Mao e kung och sanna också ;) men jossan är bäst <3 " på min mobil. Vill jag ta bort de? :O  Det började iallafall med att Mao skrev att han va kung. Sen när sanna såg det ville hon antagligen också vara kung. haha. Sen kom josefine och så ville hon va lite udda och skrev att hon va bäst ;D


I lördags köpte jag mig leggingsen som jag la ut nör någon dag sedan, de med dragkedja. Jag kunde inte hålla mig, det är så fantastiskt snygga! Och de kostade ju bara 99 kr! Det är ingen peng!

Åh va min mobil plingar hela tiden, folka måste älska mig! haha. Nej  nu till det sorgliga, ska in i duschen, men ska bli ganska skönt ändå!


Mina läsares kommentarer
Postat av: ???

folk som tycker om dig för den du är??

- en fråga bara; blir inte det lite svårt eftersom att du aldrig är dig själv? ^o)

2010-01-26 @ 14:40:58
Postat av: Sanna

Du ska spara såklart :D HAHA

2010-01-27 @ 17:58:57

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0