Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

19 års fest!

Hej på er. Ni va det snart 2 dagar sedan jag bloggade. Inte likt mig! Men jag har varit i Götrborg hela helgen, det var ju fest där, Fredrik fyllde 19 och hade hyrt en lokal. Festen var lyckad även om dörrar, lampor, speglar , sängar och stolar gick sönder. Och bilar som blev förstörda och snodda. Träffade massa mytt och härligt folk.  Sanna var nog den jag kom bäst överrens med och hade enormt kul med! Hon bor ju utanför Stockholm, men nästa gång hon är hos sin pojkvän Alex så blir det nog så att jag med åker ner till Göteborg och träffar henne. Och tack Emma Zzeta för att du pratde och ställde upp , och tack Mao för att du tog alla bilder du tog, hade inte tagit många bilder alls om du inte lånat min kamera, och tack Fredrik för en trevlig fest! Åkte ju dit med min kusin, men hon stack hem, hon blev sur för något, men vet inte vad.. Men men, jag hade kul som fan iallafall!

Väl hemma hos Fredrik på natten så åt de korv med bröd och senap och majonäs. Visst låter det äckligt?! Somnade på stört när vi hade lagt oss. Frukort blev ett kopp te och sedan till pizzerian för lite kebabtallrik. Riktigt bakismat! Städade sedan lokalen, tog 5 timmar, herre gud vilket jobb det var! Polisen kom och kollade det som **** ****** hade förstört. Blev nog en polisanmälan på det!

De flesta bidler kan ni se på min facebook! här kommer några iallafall!



jag och "köngen mao"


Ramdom och Sanna!


Pontus !




åh vad jag är dålig på namn. en av de blonda heter jossan! i metten står iallafall Sanna och Alex!




jag och min cider. fräch!



kusinen och jag

sista bilden får bli på DJsarna. Det är bara att bli vän på Facebook, om ni vill se flera bilder.

Mina läsares kommentarer
Postat av: kom ihåg mig?

Eller så är det dig det är fel på din självupptagna jävla egoist, lär dig att prioritera för fan... bortskämda jävel.

2010-01-24 @ 22:46:36
Postat av: Zzeta

Vad söt du är :) ingen orsak jag ställer gärna upp o snackar med om du vill och tkr det behövs, om vad som helst!

2010-01-25 @ 23:44:44
URL: http://emmazzeta.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0