Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

i skolan

GOD MORGON DUDES!

Sitter i skolan har tagit lite rast. Skriver om viktnedgång, men är ganska svårt eftersom jag inte hittar någon information..  Men det löser sig! George är ju med i min grupp, eller lättare sagt, det är bara jag och George, så han får ta över snart. Sen blir det till att redovisa om det. 
 När jag slutat vid 4 så åker jag nog direkt till farfar. Ska sova där i natt, börjar vid 10.20 så det är därför. Annars hade jag sovit hemma! Imorogn blir det förhoppningsvid Göteborg igen. Ska fortfarande leta klänning!
oj börjar nu, skriver mer sedan.

Mina läsares kommentarer
Postat av: Leia ♥

Spännande ämne. =)

2010-01-19 @ 13:12:29
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0