Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

!

hej igen. Sitter nu hon farfar och har precis ätit kvällsmat och kollat på halv 8 hos mig. Väntar just nu på att mitt hår ska torka och läser historia som vi ska ha tills imorgon. Ganska tråkigt, men bara 5 sidor.. Imorgon bär det av till Sveriges andra största stad, fick pengar från farfar så nu ska det köpas klänning.. Hoppas verkligen jag hittar någon!

Började visst 08.15 imorogn och INTE 10.20 som jag trodde av någon konstig anleding!
 Nej detta blir ett mycket kort inlägg eftersom att jag inte har något att säga.. 

Jo kan säga att imrogn så slutar jag halv 4 och ska snabbt hem och sedan ta tåget mot gbg klockan 16.11 . Sedan ska jag på bio på kvällen med mina älsklingar! Dvs maja, josefine och Bella, Hörde att bryngel skulle med också, men det är Bellas älskling, inte min! Så jag hinner inte skriva någon blogg imorgon, och jag tror inte att jag tar med mig datorn.

<3 god natt

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0