Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din. Citat- håkan hellström

Hej på er. Imorses vaknade jag och var inte alls pigg på att gå upp till skolan, jag somnade om hela tiden! Men när klockan var halv 9 var jag bara tvungen att gå upp ur min varma säng. Åt lite frukost och gjorde mig iordning.  Sedan när det kom till vad jag skulle ha på mig så tog det 30 minuter säkert. Och jag bytte om flera gånger! Men sedan gick jag iväg och kom precis i tid!  Hade min första körutbildningslektion idag med, ganska ointressant och tråkigt.  Men det är bra att lära sig!. Nu ska jag äta och sedan kolla på klänningar på internet, måste bara ha en!

Kollade runt lite. Och emmadamm.blogg.se har ritat massa bilder och sånt och man kan beställa det. Och hon gör det snyggt. ni borde kolla! Funderar på att beställa en bild faktiskt!

nej nu ska jag iväg och träna , hörs sen!


snygg bild på mig och maja i blått, hmm.. förr-förra sommaren?


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0