Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

cupcake

HOPPSAN! Hörde ni på Rixfm nyss? Det var iallafall jag som var Caroline , och det va för mig hon spelade Tik Tok med Kesha. Tack tack så mycket. Passade ypperligt nu när jag gör iordning mig för att gå ner på stan och köpa mig en latte. Sedan blir det att promenera till farfar. Ska nog bada på vattenpalatset senare, men inget bestämt. Hörs sedan.

 

Va tycker ni om denna söta klänning med cupcakes på? Jag tycker den är hur söt som hellst men tyvärr är det inte min stil och jag skulle nog inte passa i den! Finns även i hel svart som jag hellre satsar på. usch va tråkig jag är, bara svart och grått. Måste bli mer färggladare!

Klänningen finns på Monki :)

Mina läsares kommentarer
Postat av: Zzeta

jag tror faktiskt du skulle passa as fint i den! :D

satsa på cupcaken!

2010-01-25 @ 23:40:48
URL: http://emmazzeta.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0