Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

bye bye

God moooorgon gooood mooooorrrgoooon , hör fåglar sjunga glatt!
Ja, typ så glad är jag idag. Men lite stressad. maja kommervilken minut som helst och halv 11 ska jag träffa brudarna för en frukost på stan. Jag vet inte riktigt när jag komme rhem, kanske inte ens kommer hem? Jo det gör jag, inget sleep over idag förhoppningsvis. Ska göra mig iordning lite till, ta på mig och diverse. Ska försöka hitta något nytt i butikarna i stan med. Lite surt att mitt fritidskort går ut i morgon, skulle velat åkt till Göteborg i helgen. Men vi hörs när vi hörs bitches!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0