Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

boys, boys, boys!

God morgon! Åkte hem till Maja igår, med Josefine! Prata tills klockan var ca halv 2 kanske. Och snacket bestod nästan endast om killar, boys boys boys..



låten är grym med Lady GaGa! Snygg är hon också!

är så härligt att kunna prat om vad som helst med dom, Maja och Josefine , menar jag! Alla borde ha sådana vänner som jag har. Prata om vad som helst och när som helst. Vet att de skulle ställa upp och prata med mig, varesig vad klockan är! älskar er!

Har precis ätit frukost och nu ska jag spela yatzy med morsan, ska bli kul att utklassa henne. hahaha!

senare blir det att fika med mina favorit tjejer, Maja , Josefine och Erica!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0