Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

blonderar mig!

Blonderar både min utväxt och mitt hår, tyckte det va lika bra att ta med en gång!  Visserligen har jag är fin hårfärg, men utväxten är ett ord jag inte vill använda på mig själv!  Ska sitte en stund till och så länge lägger jag ut en ÅRETS LISTA, kan vara lite kul!

 

ÅRET
Hur har året nollnio varit för dig?
 - berg och dalbana
Bättre än förra året? - nej, sämre.
Någonting du aldrig kommer glömma? -  många saker, är inte så glömsk av mig.
Har du flyttat under år nollnio? 
- japp, in till stan
Har du hittat en ny låt som du älskar?
 -  väldigt många!
Isåfall vilken? - många så jag inte kan välja!
Har du druckit alkohol? 
- ja, em har inte?
Har du kysst en främling?
 - främling och främling..

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollnio? - inte så bar som jag hade hoppats!
Har du varit kär? 
- ja, flera gånger
Har du sagt jag älskar dig till någon? 
- ja!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - ohja!


SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? Nej.
Har någon i din släkt avlidit?  ja..
Har du slagit någon med knytnäven? - nej
Har du varit i slagsmål? - nej, jjag är en snäll flicka




PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? 
-  Nja, tror inte det!
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? 
- Gör jag typ alltid!
Har du ljugit för en vän? - vän, min inte bästa vän
Har du varit ute en hel natt?- ja ;)
Har du blivit tagen av polisen?
 - nej!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? 
- jajjemensan!
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön?
 - klart

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på?
- Nils Ericssong gymnasiet!
Har någon varit elak mot dig i skolan?
 - tvärtom!
Haft alla rätt på ett prov? - absolut!



VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? - Ja det har jag absolut gjort!.
Har du förlorat en vän?
 - Nej, inegn som jag saknar iaf
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? 
- Ja, det kan man säga, vi pratar då och då
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nja..
Har du ljugit för en bästavän? - Ja, men det har kommit fram sedan
Har du haft en relation med en vän? - Relation?  Maja är min vän och min älskarinna!
Har du många killkompisar? - Ja, en del!


Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0