Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

blev inte som jag tänkt mig!

som vanligt nästan! Bleb att göra mig iordning snabbt och åka iväg tilll Torp Köpcentrum istället, köote ett presentkort på jack and jones till min morbror och en handduk. handduk tänker ni då, och jaa. Min mamma gillar inte att jag färgar hennes handdukar med hjälp av mitt acnemedel, så jag köpte en som bara är min. En rosa, kan behöva piffa upp mitt badrum lite. Våra handdukar är ju bara svarta och bruna annars, tråkigt!

NU ska jag iallafall städa lite, tar redan plockat bort onödigt skräp!  sedan ska jag och mamma göra varma mackor i ugenen med annanas! mummsigt!



stökigt!! (nej den tjock.tven som står där går inte att använda, har 2 tvsar i mitt rum, men den står där såläge tills den försvinner! )



fan va het jag är?!

Mina läsares kommentarer
Postat av: maja

bitchen du är bäst!

2010-01-03 @ 13:47:30

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0