Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

BLEV IGEN SPRUTA..PUST!

När jag och mamma kom till vaccinations centralen och suttit där en stund, så kom mamma på att.. " sprutan, har dom den eller har dom på apoteket den " . Åh så dum jag är! Jag måste ju hämta ut sprutan innan jag ska ta den!! Så vi fick sitta kva tills de sa till attd e va våran tur, sen fick vi förklara dom det var! Så jag fick en ny tid. Ibland förstår jag inte vad jag tänker med, men jag var väl uppstressad så jag glömde väl det! (Måste skylla på något) . Klänningen som fanns i Göteborg ska jag åka och köpa imorogn, finns ingen chans i världen att jag inte ska köpa den. Jo om den inte passar på mig, men hoppas det. Det va en så himla fin sommar klänning!

Nu börstar jag mina tänder och ska gå och lägga mig! Har kollat på tv sedan halv 8!KONSTANT! Först halv 8 hos mig kl halv 8 till 8. från 8-9 va det Glee sedan 9-10 var det Made in sweden. och nu ska jag sova :D

GOD NATT!

Mina läsares kommentarer

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0