Följ min blogg med bloglovin ohh caroline -

beté dig..

Tyvärr måste jag bli lika barnslig som dig. Men nu kan jag faktiskt inte hålla mig  längre. En gång är okej att du skriver massa skit om mig, men när du fortsätter om och om igen och skriver saker som inte är sant så börjar jag faktiskt bry mig. När du lixom skriver massa skit på bilddagboken och facebook så går det över styr och att du vill att jag ska försvinna, varför vilja att en människa ska dö?
Och så säger du att jag är bortskämd, vad har det med saken att göra ? jag tror seriöst inte att någon bryr sig, mer än du.
Och varför dra in Fredrik i detta och skriva att han är en idiot? Vad är det han har gjort dig? Han bjöd dig på festen och du kallar han för idoit? okej okej ..

Varför kan du inte bara ringa mig och så snackar VI om detta, varför ska du skriva det till andra personer, och saker som inte ens är sant? Att jag är vidrig.. Vart är jag vidrig och hur blev jag det?
Jag tror du borde ändar din attityd, precis som Fredrik sa. Och det säger jag inte bara för att han sa det utan för att jag faktiskt tycker det. Du har faktiskt förlorat så himla goa vänner som Julia, Emilia och Lill Carro.

Så här var det; Vi satt vid borden, jag gick på toa sedan gick jag upp för att kolla lite. Johanna Östberg kom och sa att jag skulle sitta med dom, vilket jag gjorde. Pratde med Emma lite om en sak också. Sedan kom du upp och sen stack du hem.
Snälla berätta hur du såg det och visa vart den där timmen tog vägen som du satt själv. Kunde du inte prata med någon annan? Varför vara som en svans efter mig bara för att jag är omtyckt och perfekt. Ja jag tycker jag är perfekt enlige mig själv. Varför se ner på sig själv?



IALLAFALL. Va i skolan idag, redovisning sedan svenska. Sed´n drog jag hem, hade ont i magen och huvudvärk. Sedan gick jag till affären och köpte mat. Satt en super söt kille i kassan, han kolla på mig massor och blev lite röd om kinderna när jag skulle betala. 
Nej nu ska jag göra mat!  tjoflöjt.




Mina läsares kommentarer
Postat av: Anonym

de där med fredrik behöver inte du lägga dig i !! han är en stor jävla idiot , de han sa igår så a.,..

å ja har inte sagt att nån ska DÖ va i helvette får du allt i från bara förf att ja vill att du ska försvinna säger ja inte att du ska dö !! å allt ja skrivit stämmer du är falsk hittar på massa saker som inte stämmer osv ... för fan ge dig nu !! sluta tro att du e så jävla omtyckt för de e du inte !! å ja har varken förlorat lillcarro elelr milia, julia ja okej , men vi kan prata med varann å de e mellan oss å de behöver fan inte du lägga dig i FATTA!!!! sluta lägg dig i för fan !! å du e så fan heller perfekt !! det är ingen som är det "!! å finns det nån som e de så inte fan e de du !! söger bara ja har min attetyd å för att du å frox inte gillar den ska ja vbry mig för att två jävla idiogter säger de ??? Hmm nej !! har kompisar som ew destor bättre än båda er två !! fölr i helvette !!!

2010-01-26 @ 17:49:38
Postat av: Anonym

HAHAHA fega jävel vill du inte att folk ska läsa sanningen !

2010-01-26 @ 21:18:44
Postat av: Anonym

hur gammal är du?? 12 år eller?? du kommer inte att bli den nya kissie eller blondinbella.. det´är bara att ge upp! Tror inte det finns ngn som vill se en liten fjortis sitta och dissa sina egna släktingar genom internet det är bara svinig och äckligt gjort. Och ditt självförtroende kan du ju köra upp någonstans för man ser ju på vad du postar upp och på hur du skriver att du har sveriges sämsta... byebye BITCHES, eller vad är det du brukar skriva.. BTW; passa dig för vem du kallar bitch :) du känner inte mig.

2010-01-28 @ 19:41:00

Här kan du kommentera:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din mail adress bby?: (publiceras ej)

Har du en egen blogg? skriv den här!:

Skriv ditt söta meddelande till mih här:

Trackback
RSS 2.0